itulau_fanua

tala fou

'Oti se tui po'o se su'iga puipui?E te mana'omia nei meafaigaluega fa'avae

E ui lava io latou igoa matagofie, siding ma notches e malosi, fesoʻotaʻiga taugofie e mafai ona faʻaogaina e soʻo se tulaga o fafie.O le sakete puipui o se auala mafolafola faigofie i lalo e faʻaaogaina ma faʻapipiʻi ai se fata poʻo se laulau, ma o le slot o se puipui puipui tasi itu e tipi i le pito o mea.O fa'ailoga puipui ma 'oti'oti o mea fa'apitoa ia o la'ei fa'aleaganu'u ma 'ie, ma o se auala sili lea e fa'aopoopo ai le malosi, aloese mai meafaigaluega tetele, ma fa'apupulaina ai le va'aiga.
Afai e te fou i nei ituaiga sooga, atonu e te iloa e tele auala e fai ai.E faigata ona siaki po'o fea meafaigaluega e mana'omia mo se metotia fa'apitoa.O le mea e laki ai, o lo'o i ai le tele o mea aoga mo auala sili ona taatele e lua e fai ai laupapa sitaili ma so'oga tipi.
Po o le a lava le metotia e te filifilia, e te manaʻomia ni meafaigaluega autu.E pei o galuega fafie uma, e te manaʻomia se fua faʻamau.O le isi mea e tatau ona i ai o se seti lelei o pipii, e pei o le Bessey Economy clutch type clamps, lea e maua ai le paleni atoatoa i le va o le lelei ma le tau.I le mea mulimuli, e te manaʻomia se kelu fafie e fai ai le sooga.
O le auala sili ona taatele e fai ai se fa'alava po'o se tipi tipi o le ili laulau.Ae ui i lea, o loʻo i ai pea auala e fai ai nei fesoʻotaʻiga i luga o se laulau.Afai e te le faia sooga fa'alava ma motisi, mafaufau i le auala e tasi.I le isi itu, afai e masani ona e faia ia sooga, faʻatau se sakete puipui e mafai ona fetuunai.
Ole 10″ table see e mafai ona fai galuega fa'apolofesa e aunoa ma le tele o avanoa.E sau fa'atasi ma se tu'u fa'amea fa'ameamea, fa'alava teleskopiko, uafu aoina pefu ma ipu nila fetu'utu'una'i.Ua sauni lenei ili e fesoasoani ia te oe i le fa'apipi'iina o laupapa ma notches.
Afai e te fou i le fai meaafale po'o le kapoti, pe e te le mana'o e fa'aalu se tupe, o lenei laulau e mo oe.Fa'aauupegaina i le lau 8.25-inisi ma mea uma e te mana'omia, o lenei laulau e mafai ona taulimaina galuega faigata i totonu o le fale ma le faigofie.Ma le isi, pe a le faʻaaogaina, e mafai ona e tuʻu saogalemu i luga o se fata poʻo lalo o lou moega.
O Starrett e iai sona igoa tauleleia mo le faia o laupapa sikuea combo e sili atu i le tauvaga i tulaga o le fausiaina o le lelei ma le saʻo.Faatasi ai ma lau u'amea ma'a'a, u'amea u'amea umi ma fa'amau loka sa'o, e mafai ona e fa'amoemoe i lenei sikuea tu'ufa'atasi e maua ai i taimi uma itu sa'o ma tulimanu sa'o moni.E taua tele le fa'amautinoaina o lau pa ma lau lau e lelei atoatoa a'o le'i faia se fa'alava po'o tipi.
Faia mai le TiCo maualuga maualuga carbide sila, o lenei seti sakete puipui fetuutuunai ua mamanuina mo tipi satauro e le gata.O nei lau o lo'o fa'aalia ai fo'i le fa'apipi'i siliva o le ICE e taofia ai otaota mai le fa'aputu i luga o lau, ma fa'amama ma fa'amama a'o fa'aaoga umi.O nei lau e fetaui ma mandrels masani, pau lava le mea e te manaʻomia e faʻaogaina i luga o lau ili o se nila ipu e fetaui ma le puipui puipui.
O le fa'aogaina o se router o se isi auala lauiloa e fai ai tipi po'o tipi.Ae ui i lea, o routers o mea faigaluega sili atu nai lo le tele o ili laulau ma e le masani ai i le DIYers.Ae ui i lea, e tele auala e faʻaaoga ai se router e fai ai se paʻu pe tipi.O le mea autu e manatua o le router e tumau pea le tulaga ma lamolemole pe a faʻagaoioia mea.
O lenei 1.25 horsepower router e laititi ae malosi.Fa'atasi ai ma le saoasaoa fetu'una'i, fa'amautu fa'avae, fetu'una'i le loloto o le loloto ma fa'ailoga avanoa faigaluega e lua, o le DWP611 e tele ma sa'o.Pe e te manaʻo e faʻaoga lau lava tusi lesona ma fai i le lima, pe faʻapipiʻi i luga o se laulau alalaupapa mo le faʻaauau, o le DWP611 o le a taulimaina soʻo se mea e te togi i ai.
E ui lava e le taua le laulau o le router mo le auala e galue ai le router, afai e te popole i le saʻo, o lenei afifi e mo oe.Fa'atasi ai ma tekinolosi fa'atafafa a le tagata lava ia ma se leoleo malosi, o lenei laulau alaala e faigofie ai ona tipi fa'apolofesa lelei laupapa ma fa'ailoga.
O le Top Flush Bearing, po'o le mea e masani ona ta'ua o se vili sa'o, e fa'apipi'i i lau alalaupapa ma fa'aogaina ala fa'ata'ita'i ma se tipi mafolafola e fai ai se alavai i lalo i lau mea.Faatasi ai ma nei mea faʻapipiʻi i luga o le laulau alalaupapa e mafai ona faigofie ona e faia se salu, ae e le fautuaina e faʻaoga i luga o se laupapa seʻi vagana ua faigofie ona e aveese le pa puipui.O le a lava le umi e te faʻafefe ai le pito i lalo ole router ile mea, e mafai ona e maua faʻaiʻuga e pei o le laulau.
Ole tama'i fa'ato'a lima e lelei tele mo le fa'atupuina ose mafolafola lelei pe'ā uma ona eli le tele o mea i se alalaupapa.E ui ina taugofie, o lenei va'alele ua fa'apipi'iina i le vibration-reduce precision sa'o lau lau ma le tele-layered u'amea lau e galulue fa'atasi e maua sa'o, mama meataalo ma pasi uma.Ose filifiliga sili lea pe afai e te le o mautinoa pe tatau ona e faʻaogaina se telefoni feaveaʻi ae e te le manaʻo e faʻatau se laulau alalaupapa.
Saini iinei e maua ai a matou nusipepa BestReviews vaiaso faatasi ai ma fesoasoani fesoasoani i oloa fou ma tau sili.
Na tusia e William Briskin mo BestReviews.BestReviews fesoasoani i le faitau miliona o tagata faʻatau e faʻafaigofie filifiliga faʻatau, sefe taimi ma tupe.


Taimi meli: Aukuso-15-2022